Welcome to our website !

The New Brunette Mom

Mom Lifestyle by Thenia Pafralidou

I am back

By 7:20 μ.μ. , ,

Μετά από μια τριετή απουσία από το blog μου και έχοντας αλλάξει ριζικά τη ζωή μου... Επέστρεψα! Επέστρεψα για τα καλά, που λένε, και επειδή η τριετία που μεσολάβησε έφερε τα πάνω κάτω, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Για να σε βάλω λοιπόν στο κλίμα, τον Σεπτέμβρη του 2015 εγώ, παρέα με τον σύντροφό μου Γιάννη, πήραμε την απόφαση να αφήσουμε τη λατρεμένη μας πατρίδα και να αναζητήσουμε την τύχη μας στα ξένα και συγκεκριμένα στην άκρως εξωτική Γερμανία. Αφήσαμε λοιπόν το υπέροχο σπιτάκι μας στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, αποχαιρετήσαμε τις οικογένειές μας, πήραμε μόνο τα απαραίτητα, μπήκαμε στο αυτοκινητάκι μας και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με σκοπό ένα καλύτερο αύριο.

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο απίστευτης ταλαιπωρίας, την οποία θα σας διηγηθώ σε άλλο blog post, καταφέραμε να έχουμε και οι δυο από μια σταθερή δουλειά και να μπούμε σε δικό μας σπίτι. Έτσι τον Σεπτέμβρη του 2016 μετακομίσαμε στο σπιτάκι που τόσο λαχταρούσαμε, που μπορεί να ήταν άδειο από αντικείμενα, ήταν όμως τόσο γεμάτο από αγάπη και συναισθήματα που μας έκανε να θέλουμε να ονειρευτούμε ξανά. Και για εμάς αυτός ήταν ο βασικός λόγος που αφήσαμε την πατρίδα μας. Είχαμε πάψει να ονειρευόμαστε το μέλλον μας και τις λιγοστές φορές που τολμούσαμε να το κάνουμε μας κυρίευε το άγχος και  η ανασφάλεια.

Λίγους μήνες αργότερα ήρθανε τα ευχάριστα μαντάτα... Είμαι έγκυος! Πρωτόγνωρα συναισθήματα, χαρά, άγχος, γέλια και κλάματα, μια περίοδος αξέχαστη που μου έμαθε πολλά!

Το καλοκαιράκι του 2017 σε μια σεμνή καθόλα τελετή στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στη Στουτγάρδη και έχοντας μαζί μας δύο μόνο μάρτυρες, πραγματοποιήσαμε τον πολιτικό μας γάμο! Και από αυτό ακριβώς το σημείο ο Γιάννης μου, έγινε από σύντροφος, σύζυγος και η αλλαγή του "τίτλου" ήταν και η μόνη αλλαγή που έφερε ο γάμος αυτός, στη μέχρι τότε σχέση μας. Πέρα όμως από την πλάκα ο πολιτικός γάμος έγινε καθαρά και μόνο για την διευκόλυνσή μας στα γραφειοκρατικά θέματα που θα ακολουθούσαν με τον ερχομό του παιδιού μας. 

Έτσι τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους ήρθε στη ζωή, πανέμορφη και υγιής, η κόρη μας! Και για πρώτη φορά, μετά από πολλά χρόνια αδράνειας, ένα όνειρο πραγματοποιήθηκε! 

Ξέρω ότι θα ακουστεί κλισέ, όμως πραγματικά όσο και αν ψάξω μέσα μου, δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να βρω πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μου! 

Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μας ως οικογένεια! Μια περιπέτεια που θα χαρώ πολύ να μοιραστώ μαζί σου μέσα από αυτό εδώ το blog. Που μπορεί να ξεκίνησε σαν blog μόδας και ομορφιάς, άλλα ειλικρινά χαίρομαι πολύ που πήρε αυτήν την τροπή. 

Μην ξεχάσεις να με ακολουθήσεις στα social media που θα βρεις παρακάτω, για να μην χάσεις τα επόμενα blog posts μου! 

Να χαμογελάς και να ονειρεύεσαι, 
Θένια


You Might Also Like

0 σχόλια