Welcome to our website !

The New Brunette Mom

Mom Lifestyle by Thenia Pafralidou

Θέτοντας στόχους για το 2020

By 11:35 μ.μ.

Setting my Goals for the new year

Το 2019 φτάνει στο τέλος του και ως γνωστόν, όλοι μας λίγο πολύ, είμαστε έτοιμοι για έναν μικρό απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και έχουμε βγάλει χαρτί και στυλό για να γράψουμε τους στόχους της επομένης χρονιάς, τους οποίους γεμάτοι αισιοδοξία θα αρχίσουμε να χτίζουμε δυναμικά τους πρώτους δυο, βαριά τρεις μήνες και κάπου εκεί η απόδοση μας θα αρχίσει να πέφτει, ώσπου στο εξάμηνο πάνω δεν θα θυμόμαστε καν ποιοι ήταν οι στόχοι μας! Και εκεί στο εξάμηνο θα έρθει και το καλοκαιράκι, μπάνια, κοκτέιλ, διακοπάρες και να σου και ο Σεπτέμβρης, έλα μωρέ δε βαριέσαι, τρεις μήνες έμειναν για να βγει ο χρόνος και να βάλουμε πάλι τους ίδιους "νέους" στόχους!

Πέρα από την πλάκα όμως, για μένα η διαδικασία αυτή είναι πολύ όμορφη και ειδικά το κομμάτι του απολογισμού. Είναι κάτι που κάνω από μικρή και πάντα τέτοια εποχή κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα ημερολόγιο, η πρώτη σελίδα του οποίου είναι πάντα αφιερωμένη στους στόχους του νέου έτους.

Happy 2020

Πίσω όμως από αυτήν, την πρώτη σελίδα, υπάρχει πάντα και μια ολόκληρη ιεροτελεστία! Πριν αρχίσω να απαριθμώ τους στόχους μου στο νέο μου ημερολόγιο, έχω πάρει ένα από τα αμέτρητα σημειωματάρια μου, (τα οποία να συμπληρώσω πως ποτέ δεν μου είναι αρκετά, ναι καλά κατάλαβες υπάρχει ένας εθισμός, το παραδέχομαι!) και θα χωρίσω ένα φύλλο στα δύο, δημιουργώντας δυο στήλες τις οποίες θα ονομάσω "ο 2019 εαυτός μου" και "ο 2020 εαυτός μου". Τρελή; Για δέσιμο!

Στην πρώτη στήλη, λοιπόν, θα καταγράψω την εξέλιξη μου μέσα στο 2019, την εξέλιξη μου ως άνθρωπος, ως γυναίκα, ως σύζυγος, ως φίλη, ως κόρη, ως μητέρα! Θα προσπαθήσω να δω τα πράγματα όσο γίνεται από απόσταση και να είμαι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό μου, για να καταφέρω να αναγνωρίσω τι πήγε καλά και τι όχι! Τι με πήγε μπροστά και τι πίσω, στην εξέλιξη που επιθυμώ να έχω κάθε χρονιά! Για μένα, είναι πολύ σημαντικό να εξελίσσομαι, να μην μένω στάσιμη!

Και αφού γίνει αυτό το πρώτο βήμα, θα κλείσω τα μάτια και θα προσπαθήσω να φέρω στο νου μου την εικόνα του επιθυμητού εαυτού μου στο τέλος του επόμενου έτους. Όλα αυτά που θα ήθελα να είμαι το Δεκέμβριο του 2020 θα τα καταγράψω στη δεύτερη στήλη και με τον τρόπο αυτό, συγκρίνοντας τις δύο αυτές στήλες, θα μπορέσω να δω ποιοι είναι οι στόχοι που πρέπει να θέσω για να εξελιχθώ κι αυτή την χρονιά.


Οι δικοί μου στόχοι, λοιπόν, για το 2020 έχουν να κάνουν κυρίως με την αυτοβελτίωση, μιας και τα τελευταία δύο χρόνια, σαν νέα μητέρα, έδωσα προτεραιότητα στο παιδί μου και στο ρόλο μου ως μητέρα και άφησα ενα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου στην άκρη. Είναι κάτι που έκανα συνειδητά και δεν μετανιώνω σε καμία περίπτωση για αυτό. Η αφοσίωση μου στο νέο μου ρόλο με βοήθησε να ανακαλύψω πλευρές του εαυτού μου που δεν γνώριζα πως υπήρχαν και πλέον μπορώ με σιγουριά να στρέψω την προσοχή μου και σε άλλα πράγματα, κρατώντας, όσο το δυνατόν καλύτερα τις ισορροπίες ανάμεσα σε όλους αυτούς τους ρόλους, που σαν Θένια, καλούμε να υπηρετήσω. 

Θεωρώ πολύ σημαντικό να καθίσεις και να γράψεις όλα αυτά που έκανες και όλα αυτά που δεν έκανες την χρόνια που φεύγει και να κρατήσεις ενα αρχείο απο κάθε χρονιά για να μπορείς να δεις πόσο άλλαξες με το πέρασμα του χρόνου. Για να δεις που έχεις μείνει στάσιμος και τι είναι άραγε αυτό που σε κρατάει πίσω.

Diary

Αγαπώ τα σημειωματάρια και τα ημερολόγια γιατί πάνω τους αδειάζω το μυαλό και την ψυχή μου!

Εύχομαι το 2020 να έρθουμε όλοι ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που έχουμε ονειρευτεί!

Καλή Χρονιά, γεμάτη υγεία, αισιοδοξία και αγαπημένα πρόσωπα στο πλάι μας!

Με αγάπη,
Θένια 

You Might Also Like

0 σχόλια